بعضی ها به من می‌گویند که اطلاعات من نوعی برای شرکت های بزرگ چه ارزش دارد که بیایند و از ما جاسوسی کنند؟
در جواب باید گفت که ما در زمانی زندگی می‌کنیم که عصر اطلاعات نامیده شده است. شرکت های بزرگ فناوری مثل گوگل اطلاعات جست و جو های ما و صفحاتی را که مرور می‌کنیم را جمع آوری می‌کنند تا به ما تبلیغاتی را نشان دهند که احتمال بیشتری وجود دارد که روی آن کلیک کنیم و آنها درآمد کسب کنند و این نقض آشکار حریم خصوصی ماست. اطلاعاتی را که از عقاید ما جمع می‌کنند را به شرکت‌های آماری به قیمت‌های گزافی می‌فروشند.
اهمیت این قضیه را می‌توان با زدن مثالی روشن کرد فرض کنید فردی دقیقا می‌داند چه زمانی خانه هستید چه زمان هایی بیرون میروید به چه چیز هایی علاقه دارید نقاط ضعف و قوتتان چیست و حتی چه مشکلاتی دارید اگر این اطلاعات به دست افراد نادرستی بیافتد چه عواقبی را می‌تواند در پی داشته باشد؟ این ها پایه‌ای تربن اطلاعاتی هستند که شرکتی مثل گوگل از ما دارد حال تصور کنید این حجم از اطلاعات چه ارزش زیادی دارد.
در پایان هم شما را به استفاده از duckduckgo که یک موتور جست و جوی قدرتمند است که به حریم خصوصی احترام می‌گذارد دعوت می‌کنم. خود من حدود شش ماه است که از این موتور استفاده می‌کنم و کاملا توان رقابت با گوگل را دارد. منبع درآمد این سرویس هم از تبلیغات و بخشش های مردمی و شرکتی تامین می‌شود.

متشکرم


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

روناس طرح پارک ملی کیاسر خدمات نوین فروشگاه کوپن Amy قالب های فارسی وردپرس 21 خريد و فروش انواع دستگاه فلزياب صنعتي farzam